Reklamacija podrazumeva zahtev kupca radi ostvarivanja njegovih prava.
Saobraznost je zakonska kategorija i njeno trajanje je 2 godine. Saobraznost predstavlja odgovornost trgovca ili proizvođača da roba ili usluga budu u skladu sa uobičajenim radom ili posebnim zahtevima potrošača u određenom vremenskom periodu. Garancija predstavlja voljni korak trgovca ili proizvođača kojim on nudi posebne pogodnosti za kupca ali isključivo veće od zakonski predviđenih
S obzirom da se roba kupljena na daljinu isporučuje kurirskom službom, kupac mora da obrati pažnju na stanje robe prilikom prijema. Ukoliko je pakovanje robe oštećeno, kupac ima pravo da odbije prijem. Ako kupac primi robu i posle raspakivanja utvrdi da je roba oštećena, ili ako prilikom puštanja u rad ustanovi da je uređaj neispravan, treba da nam se obrati, a lice zaduženo za rešavanje reklamacija će ga uputiti na način rešavanja problema.
Prilikom izjavljivanja reklamacije kupac popunjava izjavu o reklamaciji koju može preuzeti sa našeg sajta ili zatražiti da mu se dostavili elektronskim putem (na mail adresu). Uz izjavu o reklamaciji kupac će dostaviti reklamirani proizvod na adresu STOJIĆ ELEKTRIK D.O.O, Bulevar oslobodilaca Čačka 105 V, 32000 Čačak.
Nakon slanja proizvoda, dalji postupak nastavlja se u skladu sa članom 56. Zakona o zaštiti potrošač